Söndag 11/9

Nine/ eleven idag! Kommer ihåg dagen då det hände....
Jag var nyblivet :) gravid med Karl, vi bodde på Jöns Filsgatan i M-Ö, Måns var 1 1/2 år, och det var chockartat!
Hela stan var i sorg och Nils och jag tittade på Hus i Tygelsjö....satt fastklistrade framför TV:n och kollade Nyheterna!

Veckan har gått i rekord fart...jobbat, blivit förkyld och hade Middag i Fredags för glada Vellinge Vänner!
Det var jättetrevligt!!!

Varit ledig i helgen och igår var vi såååå trötta efter Fredags-Festen, vi åt lunch på kebabvagnen och åt mjukglass till efterrätt på Pressbyrån. Sooo Luxery!
Efter det chillade vi runt och kollade Vårt Bygge.

Imorse bjöd jag på nybakade frallor....
Hett tips:
Råg fralle mix från ICA, super duper, tillsätt endast jäst och vatten, baka ut dem kvällen före, jäs under natten på plåt i kylen och grädda i 20 min morgonen efter.... Uppskattat!
Idag blir det Söndagsstek!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0