Torsdag morgon 18/11

Inte ofta jag hinner blogga på morgonen, då är det fullt ös...medvetslös...helt ärligt.
Vi är "trötta familjen", det är pinsamt att berätta men vi släntrar ner vid 7.30 tiden på morgonen...skolan börjar 8.05!!! Ok, det tar min "pigga barn" med trumpinnar till ben att cykla på 3min MAX till skolan.
Men på den halvtimmen ska det ätas, tvättas händer, borsta tänder, sätta upp håret, waxas i håret, tjata, packa gympapåsar, slänga i läxböcker och frukt.
Galet värre! Men kl. 07.59 cyklar de iväg oftast alla 3 med hjälmar och ryggsäckar och då står man där i fönstret, oftast lycklig (om det inte varit värsta sammanbrottet för ngt) och vinkar iväg sina hjärtegryn <3.
Sen har jag en halvtimme på mig att plocka undan, bädda sängar, vädra, duscha, sminka och fixa mig själv.
Kaffe tar jag på vägen till jobbet! Espresso House är min bäste VÄN!
Jag borde fan få varannan kaffe gratis, där.
Träffade på en tjej på ett PDL party som kände igen mig (ja, det är ofta:).....
-Jag jobbade på Espresso House för 4 år sen, du brukade köpa Kaffe där, då!
-Äh, hmr...ja...och typ NU också!
Har t om fått en utskällning av en anställd där, samt en STOR ursäkt från Chefen, uppringd samt ett p-kort på 300 kr!
Jaaa...det är SOOOO MEEEE!!

Världens Bästa Måns har i veckor knåpat, sytt och donat på syslöjden.
Nu är de klara!
Ett par coola "Ganster" brallor till sin lille kusin, OLLE i Stockholm som fyller 2 år!
Han är världens mest omtänksamme Måns, om han bara KAN!
Så idag ska vi skicka upp dem till Olle!


Kommentarer
Sara

Kanner igen mig dar! Varje morgon ar det varsta stressen spelar ju ingen roll NAR man gar upp. Fattar inte hur ni klarar det i Sverige med att borja sa tidigt. Tva dagar i veckan maste jag fa upp Tova ur sangen och ivag till frukostklubb vid 8 och hon ar som varsta tonaringen - vagrar ga upp. Jag mutar med allt! Kanner igen det dar med kaffet gor samma sak - maste ha min dagliga kaffe. Kram Sara

2011-11-17 @ 14:26:35
URL: http://londonsmile.wordpress.com
Svärmor

Kära svärdotter! Hur skulle det vara att packa upp,slänga gammal frukt och packa ner allt för nästa dag på kvällen???? Fast du är ju snabb men passa dig väggarna är hårda att gå in i.....

PS! Har du ont om pengar??? Kaffe ute varje dag?!!! Ja, ja du har själv jobbat i pengarna. Inga pekpinnar bara ett litet konstaterande. Stor kram Titti

2011-11-17 @ 18:56:37
JOhanna

Svärmor!

Jaja...jag vet att det är onödigt med "köpe-kaffe", nu har jag 20 % -kort och sen betalar jag aldrig ngn lunch på jobbet. Kanske är det ett onödigt slös, ngn dålig last måste ju jag oxå ha, när jag är så bra, för övrigt ! Hihi....och kram

2011-11-17 @ 20:23:13
Malin

Jag vill mera vet hur du blev utskalld? Alla slosar vi pa nagot..

2011-11-18 @ 16:05:44
URL: http://Malinlondon.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0