Söndag 27/11

1:a Advent och jag har spelat "Three Tenors Christmas" heeela dagen, fixat pyntat.
Lussekatts bak in Da House, också, VI ÄLSKAR LUSSEKATTER!

Våran Lilla Sigrid, "Myggan", "Siggan", "Mini", Lilla syster fyllde 25 i veckan, så vi alla syskon samt Mamma hade överrasknings Middag/ Fest för henne i Lördags.
Matilda hade såklart knåpat ihop en Gourmet Gastronomisk Meny.
Siggan visste ingenting, utan trodde hon skulle käka Middag samt få bada i Matilda och Kettills bubbelpool....sen överraskade vi alla henne och hade en sån fantastisk Helkväll/ Natt!
Vi alla syskon är fest-glada, vi så vi höll på hela natten, dansade, spelade musik och var helt tokiga :)
Vi är rätt så tajta varandra, trots lite åldersskillnader, men åååh vad jag tycker det är underbart att träffas allihopa.
En helt fantastisk svåger o svägerska har jag oxå fått!!!
Vi är alla helt galna, roliga, sociala, pratiga och rätt så lika varandra, Joooo...det är väl klart vi bråkar så det slår gnistor men jag håller av mina syskon så otroligt mycket.
De är så fina människor med otroligt goda hjärtan, bjuder på sig själva och JAG ÄLSKAR ER ALLA!!!!!!!

I Torsdags var det invigning på VAPIANO i Malmö.
Och det är ju inte så ofta Micael Bindefeld håller i invigningarna här i Malmö, så det var ju bäst att hålla sig framme :)
Gratis är gott, pinsamt men sant, men vi hade nog lite FÖR roligt där i Torsdags.....jag med flera.
Tur att jag var ledig i Fredags :)
VAPIANO är en Tysk Restaurang kedja med Italiensk tema rätt igenom.
Det roliga var när vi fick inbjudan var det MÅNS som visste direkt vad det var :)
Måns, Ingrid och jag åt nämligen lunch där en Lördag när vi var i Hamburg sist, och restaurangen uppmärksammades verkligen av Måns, god mat och härlig atmosfär tyckte han .......Det kan ju oxå vara att det var en hel drös coola skateboard åkare som åker skate utanför... :)

Jaa...förrutom lite festande hit o dit, så  har familjen firat 1:a Advent hela dagen och nu kvällen, med god SöndagsMiddag och nu Love Actually på 3:an.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0