Söndag 22/5

Vilken MYSIG helg! Verkligen!
Och jag är inte bakis eller trött!!!
På Fredagen tog vi det lugnt på kvällen med god mat, vin och en rolig familje-film:)
På Lördagen jobbade jag på Factory (kul), och mötte sen upp La Familia i stan, vi gick/ skateade bort till min "mellan-syster" som jag kallar henne för (hon som kommer efter mig alltså).
Matilda och Kettil har flyttat ihop i en UR-mysig lägenhet på Gamla Väster (best in test !!!!).
Ååh vad Nils och jag längtade tillbaka till stan när vi kom...till våra gamla "Roots".
Vi visade barnen vart vi bott, och även Måns bodde sina första 2 år. JÖNS FILSGATAN 13.
Där vi ofta åt lunch på Siesta, fikade på Coffee Maniac, åt Vardags Middag på Trappa Ner, den tiden då Tarek och grabbsen verkligen låg en trappa ner!
Så himla genuint och mysigt!!!!'
Ngn gång kommer vi flytta tillbaka, for sure.
Åter igen kom ZLATAN/ granne ämnet upp!
-Jo Måns, han bodde här!!!typ brevid...FAST när vi flyttat!!!!
-Ok, lite granne med Zlatte har vi väl varit då...(in your dreams :)
Matilda och Kettil hade en slags Gårdsfest på deras bakgård med en massa trevliga männsikor.
Barnen lekte, vi chillade på deras bakgård och Matilda lagade en superduper Grill-meny.
Det är ju inte för intet att hon är Resturang-chef på Sturehof.
Åh, vad mysigt det var att umgås med systrarna....mina fina systrar!
(Vi kan bråka vi, men innerst inne ÄÄÄÄLSKAR vi varandra :)

Efter Måns match mot Trelleborg idag (vinst) så åkte vi upp till Mellbystrand.
Vi åt lunch på Våxtorp Golf Rest.
Nils föräldrar gillar att äta på olika Golf Rest. De tycker de har god och vällagad mat.
Så vi som inte är ngr Golfare har ätit på de flesta Golf Rest runt omkring Halmstad/ Båstad/ Laholm/ Kalmar med omnejd. Trevligt!
Vi åkte sen och "Öppnade" upp Huset i Mellbystrand för Sommaren!
Åååh, vad mysigt det var!
Sen när det började spöregna, åska och blixtra så ville vi INTE åka hem.
Vi ville tända en brasa, mysa ihop oss hela familjen....och JA, svärisarna oxå såklart.
Och stanna ett par dgr.
Det är så härligt och fridfullt, och snart ska vi faktiskt dit för en liten mini-holliday!
En Mysig helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0