Tisdag 29/3

Jag ÄLSKAR min FAMILJ!
Och mina 3 små söta barn!!!!
Och på Torsdag åker jag och min Älskling, Makarna Nyqvist till PARIS!
Kalle fylller 40 år!
VÅR i PARIS!
Som ni alla vet :)......så har jag haft O N T i min axel i ett halvår!
Jag magnetröntgades igår (riktigt läskigt!!!!.....fick välja musik, valde Timbaktu, tyckte han förde tur med sig).
Och idag ringde läkaren (först efter tjat om magnetröntgen och sen tjat om att få super-snabbt svar) och berättade att min lilla axel drabbats av en kraftig slemsäcksinflammation!
PUH! säjer jag!
Så nu tycker jag min lilla axel beöver vila, vin, sol och flärd mitt älskade PARIIIIIS!
Bien Tot!


Kommentarer
Caroline

Ta nu hand om dig ordentligt. skönt att du vet vad det är nu. Kram Caroline

2011-03-30 @ 08:30:03
Anonym

jjj

2011-03-30 @ 15:36:18
Anonym

"Kalle fylller 40 år!"



Är det verkligen Kalle som fyller 40 år?????

2011-03-30 @ 15:39:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0