Onsdag 16/3

Vet ni hur det luktar i ett ishockey-omklädningsrum!??????
Det GÅR INTE att jämföra med ngt annat omklädningsrum, PROMISE!
// Från en som har vistats i många olika omklädningsrum!

Men gulliga är dem, de små spelarna!
Grymma på is, svettiga och riktigt riktigt tävlingsinriktade!

Ikväll har jag Pomp-de-luxat hemma hos Veronica.
Har haft ett antal Home-Shopping-Arrangemang nu och har en del bokade framöver.
Jag gör det bara för att det är sååå fina kläder, bra kvaliteé och otroligt prisvärda!
Sorry, men jag hatar Kappahl och Lindex, H&M super att komplettera med!
Men är man som jag: Barnklädesexpert/ Snobb!
Och såklart ÄLSKAR barnkläder (och TYVÄRR lagt otroligt mkt  pengar på dyra barnmärkeskläder) så tycker jag
POMP de LUX har en otroligt fin, fräsch och klassisk design på sina kläder!
OCh dessutom håller kvaliteé och är billiga!
Därför tycker jag det är roligt att sälja dem!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0