Onsdag 14/6

Igår var det skolavslutning!
Åååh vad det är gråtframkallande....jag gråter så fort jag hör .."den blomstertid nu kommer"..
När alla små barnen sjunger och står där i sina fina kläder, glada och förväntasfulla!
Vi på "vår skola" har en skolavslutning från förskole klass upp till nionde klass.
PLUS! att skolan är en musikskola, så det är mkt bra och mycket musik!
Jag grät även när nionde klasserna sjöng: "we are the world"...
Karl slutade 2:a klass, och Måns 4:e klass!
Kalle slutade även fritids och som tur är börjar ju Ingrid där till hösten, för annars skulle det varit sorgligt!
För fröknarna där är helt underbara!!!!

Jag bävar inför morgondagen då Ingrid har avslutning på sitt dagis...
UNDERBARA Villa Lundia där vi haft våra 3 barn i 7 år!!!!
Det kommer kännas sååååå sorgligt! att sluta där.
Det har alltid känts tryggt att lämna våra barn där, och personalen skapat harmoni, glädje och kreativitet!
Underbara fantastiska fina minnesvärda år som VI ALLA i familjen kommer bära med oss i resten av våra Liv!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0