Måndag 20/6 Världens Bästa Dagis!

Vilken underbart rolig Helg, vi har haft i Stockholm, eller "Stoucket" som Nils kompisar fr Kalmar, som BOR DÄR, kallar det för!
Vi shoppade, träffade min barndomskompis Annelie, vinade hela natten och pratader minnnen, var på Årets Wedding mellan Nils barndomskompis, KING of The Kopparkällar´n ("hett" Disco i Sthlm :) och Karolina W.
Måns har spelat AIK Panaxia Cup i Hallstavik (15 mil fr Sthlm) och de vann GULD!!!!!!!!!
Så himla skoj har vi haft.
Mer om det och Underbara bilder :) kommer snarast.....

FÖRST UT... är bilder från Ingrids underbara fantastiska avslutning på Världens Bästa Dagis, ever!!!!!!!!!
Jag var helt sorgsen och rörd hela dagen, när jag lämnade Ingrid redan på morgonen, började jag gråta.
Och fröknarna grät...
Jag vet att det kanske är löjligt, ett DAGIS liksom.
Men det har verkligen varit ngt speciellt.....3 barn har vi haft där, och i 7 år har det fått stå ut med FAMILY CRAZY!
Jo, oss kommer de aldrig glömma, erkände de :)  hihi....
Hela våren har barnen övat på GULLAN BORNEMARK sånger, som de skulle sjunga för oss!
Ni vet...." e du vaken Lars"....."sudda sudda"......"valpen min tycker om att ha skoj"....vad du är söt min kära lilla pony".....
En helt galen överraskning som skedde  för barn och föräldrar var att självaste GULLAN BORNEMARK i hög person (84 år!!!!!!) var inbjuden!!!!!!!!!
Hon sjöng med barnen och med oss, och hon var så pigg och hade samma röst som skivorna man själv lyssnade på som barn!
Så vilken föreställning det blev!!!!
Sen tackades alla 05:orna av, som slutar och ska vidare till skolan i höst.
De fick hoppa ut genom ett litet fönster, och presenteras....nästan som en "graduation"!
Väldigt pampigt!
Sen höll jag ett tal för fröknarna och personal om hur tacksamma vi är för att vi har haft möjligheten att få ha våra barn på Villa Lundia. Vilken enorm trygghet! Vilken Glädje, harmoni och kreativitet de skapat!
Minnen som både barn och vi föräldrar kommer bära med oss i Livet!
Jag grät och fröknarna grät och ja......så fick barnen dela ut varsin ros och present som vi lagt ihop till.
Presentkort på Vinprovning samt Mat på Aroma mat och dryck i Västra Hamnen!
Sen var det TÅRT-KALAS!!!!!!!!!
Tema: Gullan Bornemark!!!!!
Vi hade gjort en Valp! Ingrid var nöjd......
En helt fantastisk Avslutning och underbar efterMiddag!
Sen körde vi till Stockholm allihopa!....jag var helt färdig....av gråthet och tacksamhet!!


Kommentarer
Anonym

vad roliga saker!! jag vill ocksa höra en konsert med Gullan.

kram karin

2011-06-21 @ 08:09:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0