Söndag 23/1

Oj, en vecka har gått sen jag skrev....
Har haft "litta" att göra...."om man sää såå" (kalmar dialekt).
Jobbat, kört kids, förberett inför Stylist-jobb (som jag ska göra imorgon) och ja....times flys!
I lördags hade vi "Trettondags-afton"- Middag i efterskott.
Vi äter alltid Kalkon med Sandells på Trettondagsafton, men jag jobbade då, så vi fick flytta det tills igår.
Alltid lika kul att träffas, mkt skratt och roligt!

Måns har varit sjuk hela veckan, men blev frisk lagom till Cupen i Danmark som hans MFF lag deltog i.
Han och laget övernattade hela helgen ngn stans i Köpenhamn, och det tyckte han såklart var jääätte-roligt!
Nu åker Nils och Nicke till Fuerte Ventura på Surf-resa, och jag får vara hemma och styra upp.
Men det ska bli rätt så mysigt! ska försöka hitta på ngt kul, vi 4.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0