Måndag 24/1

Idag gjorde jobbade jag som stylist för en Mode fotografering för en tidning.
2 Ekologiska märken...Righteous Fashion och Little Green Story (som är från Malmö) gjorde vi ett litet mode-repotage av.
Vi fotade ute i Klagshamns ridhus, ruffigt, gammalt men coolt och såååååå kallt.
jag tror jag frös fingrarna av mig.
Moa, modellen 2 meter lång, Jacob fotografen, Teddy make-artisten och jag stylisten hade en välidgt trevlig förmiddag!
Nils och Nicke åkte hemifrån redan klockan 5.30, jag kunde inte somna om så det har varit en låååång dag.
Gästspelade lite på Factory ngt timmar efter fotograferingen oxå.
Hämtade barn och Siggan, tränade tillsammans med Siggan, lagat god mat, ramlat i trappan med vinglas så hela väggen samt ngt trappsteg är förstörda....jäkligt irriterande!
Kollat på Guldbagge-galan och nu ska jag äntligen sova!
Nils ringde och är så sjuk, stackarn..feber och halsont.
Jag sa till han att han måste uppsöka läkare och få antibiotika, annars kommer ju hela resan bli förstörd och det skulle ju vara typiskt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0