Tisdag 15/2

Har verkligen inte haft tid att skriva/ uppdatera/ berätta/..på sistone.
Jobbar!
Nils tycker att jag ska sluta blogga....hm...få se.

Igår, Måndags, Alla Hjärtans Dag, hade jag ett litet "inrednings-party" här hemma.
Anna på "anna inreder" var här och sålde in LIVING AND ROOM.
(som btw Nils fotar till).
Om ni vill ha ett party bjud in Anna.
www.livingandroom.se
Jättefina saker!
Vi var väl 11 tjejjer, jag bjöd på Fisksoppa och vin och en liten "Valentines-dessert", Cupcakes och Pannacotta.
Jag köpte en fin lampa b.la.
Och ja..det e ju alltid kul att träffa girlzen.





Kommentarer
Karin

hej jo´

kan första att Nils vill att du slutar blogga, men jag tycker att det är sa kul att fa uppdateringar speciellt foton pa mina brorsbarn (heter det sa)

I dag gar vi pa sma moln eftersom ST Pauli slog HSV!!!hi hi första gangen pa 33 ar!! We love !!

kram karin

2011-02-17 @ 11:40:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0