Måndag 21/2

Ja...så var det min Vecko-blogg dåra!!! :)
Det verkar som det går 1 vecka i taget innan uppdatering, bättring jojan!

Ni vet....jobb, och familj och fix och trix....sen är det inte så mkt tid över.
Men i helgen var jag ledig!!!!!!
Och Vips! blev vi bjudna på 2 Middagar! Alltid trevligt och trevliga människor är ju bara underbart!
I Fredags var vi hemma hos Ståhles ihop med Lindgrens!
God mat och härliga människor! Barnen trivs ihop! Så roligt!!!!!!!

På Lördagen var jag med Ingrid på ridning och på hennes "Funky kids" hon börjat på.
Och det gillar hon skarpt!
Jag passade på att träna själv, för Funky Kids är på Energi Center där jag tränar.
Nu!: är min grej: 8 km på Löpbandet, går det på 1 timme ungefär! Känner mej sååå bra efteråt.
Lördagskvällen tillbringade vi hemma hos Fam. Nyqvist...där även Noréns och Svenbys var inbjudna!
Karins LOVELY Thai-mat går inte ens att finna på bästa Thai-restaurang!
GOTT!

På Söndagen var Ingrid, jag, Poonam och Natalie på DISNEY ON ICE på Arenan!
Superbra! Det var 3:dje året irad, dock inte bästa föreställningen av de alla 3, men scenografin, koregrafin och kostymen är GRYM!
Absolut sevärt!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0