Tisdag 6/12

Först tänkte jag skriva och ventilera en massa Neggo tankar som jag gått o retat upp mig på nu!
Men efter jag pratat med min Mellan Syster MATILDA MARIA blev jag så glad och alla andra trista tankar blev som bortblåsta!
Jaaa...vad vore livet utan LIV! och Lycka.....
Roliga värdefulla Männsikor som uppskattar alla sorters, det är min Matilda det!
We are the Same but different, hon och jag!
Och eftersom hon är sådär Galen och JÄTTE MYCKET och jag tycker hon är underbar....så är jag alltså likadan:)
UNDERBART!!!!!!!!! Mer Kärlek åt Folket!

Karl lille Karl fick en bandy klubba på ögat förra veckan, VÄRSTA blåtiran fick han!
Men han var väldigt söt i det :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0