Onsdag 7/12

Jag kom på mig själv med att undra varför inte Måns tjatat om de nya MFF träningskläderna för endast 1950 kr :)
Jo, jag frågade honom...kanske dumt att påminna honom men jag blev liksom nyfiken, vi har ju normalt annars en MKT tjatig 11 åring här hemma.

På bre skånska:
-Mamma! Jag vill leva hårt! inte få något vet du....Man blir inget här i livet (läs proffs) om man inte lever hårt!

Ja, ni kan skratta....men jag tyckte det var en himla bra inställning.....Leva Hårt och hårt....han har det ju ganska bra här hemma iofs......ni vet dagens barn bla bla.....
Men efter har läst ZLATAN boken har Måns liksom ändrat inställning....JAG som MAMMA ser det.
Och jag tycker det är bra!
Igår läste vi KARL BERTIL JONSSONS JULAFTON (jag själv är uppvuxen med sånt.....Robin Hood -stylen) och efter den......läste vi FLICKAN MED SVAVELSTICKORNA!
Lite sorgsenhet och betänksamhet skadar ju inte. I uppfostran alltså...
Vi får väl se hur länge det varar :)




Kommentarer
Malin

Gud sa fint sagt , var stolt x

2011-12-07 @ 23:41:18
URL: http://Malinlondon.wordpress.com
Sara

Bra mamma du ar Johanna ... med sa fina barn som bevis! Kram Sara

2011-12-08 @ 12:44:26
URL: http://londonsmile.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0