Måndag 12/12

Shit! Vad denna helg gick snaaaabbt!
Jag jobbade iofs på Lördagen och Söndagen....så det var kanske därför.
Annars var det mest CHILL här hemma....
Nils kompis Nicke fr KAALMAA var här nere med dottern Tindra, så de var ute på Galej på Lördagskvällen tillsammans med Lill-Sudden som faktiskt bor här nere...oxå från KAALMAA, Tindra var här hemma och "sov över" hos Ingrid.
Stor-killarna hade skoj, Punk konsert o massa annat galet i Malmö.
Jag hade myskväll m barnen och det var länge sen jag var hemma en Lördagskväll men OJ så underbart!
Lugnt o skönt...Så mkt Bättre och Lördags film..började sen kolla GudFadern, som för övrigt är min absoluta favorit, men insåg att jag inte skulle hålla mig vaken till 03.25.....
Måste köpa den boxen, har sett den säkert 5 ggr men lika bra varje gång.
Var är det med den Italienska Maffian som gör det såååå spännande och sååå snygg!??
Jag tycker iallafall det.....

Ikväll har vi varit i Nils studio och fotat JULKORT 2011....
Alltid lika stressig och hysteriskt varje år, och Nils han "pallar" inte....
Jag tvingar honom......
Vi kan ju inte skicka ett julkort typ Home-made när Pappan i huset är Fotograf!
Jo, det kanske man kan, men jag tycker det är trist....
De enskilda fotografierna på barnen som fotas sist blir såklart BÄST!
Det e väl för att de är mer avslappnade och får spexa hej vildt!
Nu VET jag att svägerska Karin nere i Hamburg suckar och tänker: sååå typiskt Johanna :)
Ja, det är typiskt mig, MIN LAST!
Stackars barn....de kommer ha skräck minnen från barndomen då Mamma tvingade dem till Julkorts-fotograferingarna- på Pappas jobb!


Kommentarer
Anonym

men jag maste erkänna att era julkort är ett av de roligaste att fa, för de är sa FINA!!och traditioner är ju bra för barnen eller hur var det!?

2011-12-13 @ 17:48:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0