40 års Jubilarerna!!!!!!!!



Kommentarer
kristina

Hej Johanna!

Har skrivit tidigare här på din blogg då jag kände igen Pamela som jag gick i gymnasiet med. Min mamma bor precis som ni i Vellinge och själv bor jag i Kalmar. Visst är det så att du jobbar på Factory i Malmö. Såg via en annan blogg att de hade jättefina Ester Elenora tunikor till bra pris. Undrar därfär om du skulle kunna hjälpa mig att köpa dessa en kajsa dress och en ebba dress båda i vitt. Försökte beställa med fixade det inte disp betalningen hakade upp sig. Om du skulle ha lust med det kommer min mamma över med pengar till dig. Eller om du kan hjälpa mig hur jag ska gå tillväga vid beställning.

Är bara rädd att de ska ta slut. Kunde skicka mamma till factory men hon är lite vimsig ibland. Litar mer på att du fixar det och hon betalar dig.



Tack på förhand



Kram Kristina



Min mail är [email protected]

2011-09-03 @ 21:39:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0