Onsdag 20/4

Idag har det varit en sån där dag då man bara är sådär GLAD!
När man vaknar (även ifall jag bara sovit 6 tim) är pigg, har en rolig dag på jobbet, kör hem "nercabbat"...hihi, med min lilla Twingo :) :) :)
Njuter i bilen och tänker:
-Jag har 5 dagars ledighet framför mig.
Alla barn inklusive Mannen är Glada och man har en sån energi att man skulle kunna bestiga Mount Everest, nästan.....
Tog emot en otroligt solbränd och glad 11-åring, som sovit borta i Malmö hos Skate-kompis (ja, jag känner hans föräldrar!).
Han och Philip har tillbringat 2 dgr på Stapeln samt Sibbarp och skatat så mkt att det sprutade ur öronen på honom....
Halvt och halvt sönderslagen, men glad och brun var han!
Detta Barn ! ;)
Imorgon blir det MIDDAG in "da House", fam Kihlbom är nere fr Sthlm, så det ska bli kul att träffa dem, samt Sandellarna och Nyqvistarna!
SOOO NICEEE!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0