Söndag 19/9

Lite uppdatering...
En intensiv vecka med jobb, och en massa halvtrista saker...

Pomp de Lux Home shopping arrangemang (2 st) har det blivit, ett hos Christina och ett hos Karin K i Malmö.
Supertrevligt! Det e lite som att ha tjej-mingel fast med lite försäljning! :)

Och så var det valet då!
Diskuterar inte politik och barnuppfostran direkt, det blir lätt missförstånd m.m.
Är uppvuxen i en familj där politik vild och brett dikuterades och glatt spreds :)
E nog lite mer inne på den linjen där jag (som INTE ofta är diskret och tystlåten direkt ) väljer att hålla det för mej själv.
Har fått många bra tips av nära och kära!
Men jag röstade iallafall idag klockan 18.00
Ett och samma rakt igenom.
Sitter med mitt favorit te (Kushmi) i min favoritmugg (Kerstin Tillberg) framför min favoritdata (Mac), allt i vitt :)
Och lyssnar på valvakan.
Mina underbara små sover i våra sängar (på rad) och Nils är i Köln.
Rätt så mysigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0