Fredag 10/9

Ja, jag har ju inte visat så mkt bilder från semestern i Frankrike.....
Men det kommer säkert en deppig höst kväll när jag längtar tillbaks till sommaren....
Vi åker till San Sebastian varje år när vi är i Biarritz, 4 mil från Biarritz.
Och San Sebastian ligger som sagt i Spanien....
Underbart härlig, genuin, klassisk gammal stad med vacker arkitektur och så råkar det alltid vara 70 % Rebajas i alla butiker JUST när vi är där :)
Bonpoint butiken besöker Vi/ JAG varje år.....detta året kände till och med butiks biträdet igen mej.... ;)
Där strosar vi runt, kollar in surfet vid stranden, shoppar, äter lite tapas och besöker gamla stan!
San Sebastian är nog den mest Guide-Michelin* stjärn tätaste staden i Spanien, och varje år säjer vi till oss själva att:
-Nästa år, då ska vi minsann besöka en utav stjärnkrogarna!
-Detta året blev ju lite stressigt! säjer vi.
Men kanske ngn gång.....

Veckan har varit intensiv...
Jobb, Måns har tränat eller spelat fotbolls match VARJE kväll!
I torsdags eftermiddag ringde hans tennistränare och undrarde vart Måns var.....
-Ja, jag jobbar just nu och har knappt nån koll...men han spelar visst fotbollsmatch...
Snacka om ostrukturerad familj!
I Onsdags hade jag ett Pomp de Lux Home shopping arrangemang hos Veronica med alla glada och härliga Vellinge tjejjer, det var mkt trevligt och jag kände mej nöjd!
Igår jobbade jag hela dagen, och på kvällen hade vi Kund/ Mingel kväll med DJ, Goodie bags, Bubbel m.m.
Super niceigt! det med.
I kväll, fredag hastade jag hem efter sent jobb, hämtade Ingrid hos Nils och Måns som var på......Måns Mff-match SÅKLART!
Tacos, dusch och NU finallly lite kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0