Torsdag 7/10

Har verkligen MÅNGA bloggisar jag läser.....
Många bra, många trista, sega, många roliga, en del intressanta, och även sorgliga...
Men EN som jag fick tips av Veran och Jenny, det är  HOUSE OF PHILIA!
Ja, men VISST..... så rätt, så snygg, så inspirerande och så "must have"!
Visst! så vill jag bo, kopiera detta hem (nästan) och sen kopiera in det i vårt hus, så kommer jag bli såååååå lycklig :)
Nä, skämt o sido, jag vill såklart ha "Johanna-stilen"...(eller hur?) men jag älskar bloggen och JUST NU är den min favorit!
Vitt och svart, Day, Svenskt tenn, gammalt och nytt! precis MIN STIL!

Just nu går livet i 190, kanske 200 till o med.
MER Glamour i min vardag, tack!
Idag i butiken när jag hjälpte en (numer lite halvbekant)  kund (Lyx-Fotbolls fru i Norge)...med att styla till henne lite...
Hämtade jag fram en massa glitter och glamour kläder...
-Ja men detta är ju sååååååå snyggt! Det kan du ju ha när du ska på Dinner och party..over there i Norge med alla fotbollsfruar..! sa jag.
Varpå Fotbolls frun får ett ett hysteriskt skrattanfall....ja, hon skrattade så att till och med kunden i provhytten brevid började skratta...
- Men Johanna! tror du vi går på Party??, Dinening and wineing..ofta?
-Ja, men det hoppas jag ni gör, sa jag.....som ett frågetecken.
-Det är MITT i säsongen NU! Vi går ALDRIG på middag eller fest!...
-Det jag behöver är typ....skönt och mjukt och hemma kläder!!!!
Jag helt besviken....
-Men...inga partys!!!!!??? ....GUD! Vilket tråkigt liv, utbrister  jag (ja, såklart med glimten i ögat).
-Men....men vad gör ni då? Då har ni inget alls att se fram emot!.....säger jag helt deprimerande....
Fotbollsfrun Anna, hon handlade såklart (sköööööna kläder) och gick storskrattande ut och tyckte jag var sååå rolig.
Och jag stod kvar, jättebesviken....
Hon kunde åtminstone låtsats, tänkte jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0