Torsdag 14/10

Har jobbat på "Faccan" som Mia kallar det, och sen "Pomp de luxat" på kvällen hos okända mänsker.
Känner mej glad liksom, mkt kul som händer, träffar folk som inspirerar mej!
Tycker det e såååå tråkigt att träffa och umgås med folk som är neggo (jovisst kan man vara deppig ibland) det är inte det....men folk som aldrig kan säja ngt gott om andra människor, eller aldrig kan berömma!
Fattar inte hur man kan vara sån, om man ser eller tycker något gott hos en annan människa, VARFÖR inte säja det då??
En trevlig kommentar kan ju göra en hel dag!
I fredags fick JAG (oj då!) av ngn anledning trevliga kommentarer b.la
-You look like a million dollar Babe!
(Fast när jag berättade det för mannen tyckte han det lät lite "Nasty", men hellre million dollar Babe, än 0 swedish crons Bitch).
Levde på mina trevliga kommentarer hela helgen...
Och det är väl trevligt.
Varför kan man inte bjuda på mer trevliga kommentarer och positivitet!!!
Det hoppas jag att jag gör iallafall!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0