Söndag 10-10-10


Ledig helg som varit lugn och skön.
Inga matcher för ngn utav pojkarna (nu när fotbollssäsongen börjar avta lite lite grann börjar Ishockeysäsongen som är VÄLDIGT intensiv kan jag meddela) .
Ingen rast ingen ro!
Ingrid och Isabella skjutsade jag till ridskolan i Lördags och de var som vanligt helt uppspelta!
Så gulliga de är, de små ridtjejjerna!!!!
När allt var dött i  city i Vellinge på Lörsdageftermiddagen och allt tomt och tyst fick mannen och jag ett "ryck" och åkte ett spontan besök över till Köpenhamn.
DÅ, är det bäst att passa på när Mannen är på DET humöret (och det är INTE ofta).
På 30 minuter är man MITT i Köpenhamn med bilen.....
Mitt i storstaden och fullt med människor, på uteserveringar och i alla butiker MITT sådär på eftermiddagen :)
Det var nästan en äckligt stor kontrast men ändå supercoolt, ÅH vad jag är glad som bor så nära Köpenhamn.
Men VARFÖR ÅKER MAN INTE DIT OFTARE! MER SPONTAN BESÖK, TACK!
Idag, Söndag har jag fixat och donat, såklart!!!!!!!!!!!!!!
Nils, som är VÄRLDENS bästa och snällaste Pappa åkte med Måns till vår vän snickar-Fredde i stan och byggde bara sådär en Skateboard Ramp!!!!
Helt otroligt, måste jag säja.
Så efter några timmar kom "åbäket" hem!
Ja, vad ska man säja ????  -INGET, tydligen, sådana där beslut det har jag inget som helst att säja till om.
Att ha detta "schabrak" mitt i trädgården det är tydligen bara att acceptera.
JÄTTE SNYGGT!.......not.
Men Måns är sååååå glad, så glaaad och Pappa Nils (som var skateboardproffs i sin ungdom:) tycker såklart att detta är roligt och även en dröm för honom!!!
Jaja, Fredde fick på Söndagsmiddag här hemma med Ingvarsonska Söndagssteken med mjölpotatis, sås, gelé och broccoli, Äppelpaj och vaniljsås!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0