Onsdag 13/10

Jag säljer ju som sagt Pomp de Lux barnkläder....åker runt lite varstans och håller Home Shopping Arrangemang.
Man får inte säja Home-Partys! säjer PDL.
Nils undrar lite vad jag håller på med....?
Och har jag inte tagit mej vatten över huvudet...
Vet inte, kanske ibland.
Jag tycker det är roligt, mest roligt är det såklart när jag kommer hem till folk jag känner.
Då blir det lite som att ha en liten tjej-mingel-kväll.
Typ Veronica, min vän, hon har nu hållt 2 styckna PDL hemma hos sig!
Det tycker jag är jättegulligt!
Kläderna är urgulliga och är otroligt prisvärda!
Ingrid, hon har åkt runt med mej lite överallt och såldt.
Hon kan Pomp de Lux utan och innan och vi har våra försäljningsknep...när hon går fram och visar vad HON vill ha!
Det säljer!
Ingrid har såklart fått lite kläder, som TACK för hjälpen!....och trivs väldigt bra i sin fleece.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0