Fredag 8/10

Idag var bara en sån där BRA dag, ni vet....
Jobbade först lite på förmiddagen, var sen och klippte och slingade mej hos Caroline på Robach & .....
Jättenöjd!
Hade en lite ny stil idag, ridbyxe tights, lager på lager tops och kofta, mina bruna HUNTER och en ny underbar vit minksjal (från Factory såklart) som jag BARA ÄLSKAR! och känner mej sååå fin i.
Jag utstrålade nog både glädje och Looking good/ happiness idag, för jag fick så mkt beröm, som jag kommer leva länge på...
Underbart för självförtroendet (det e man värd ibland).
Sen var man Fredags chaufför igen, Kalle som skulle till ishockeyn på Rosengård och Måns som skulle till Stadion.
Sen åkte Ingrid och jag och handlade och förberedde vår heliga Fredags middag hemma, och allt det innebär.
Och tänk, nu är jag ledig HELA helgen, det är ju härligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0