Tisdag 23/11

Åååh vad jag är sjuk...
Så in i h-e förkyld....
Måste sova...

Jag är lite av en "doer", vill få allt gjort och det ska då ske på sekunden.
Roliga saker såklart.
Förra veckan så fick jag panik över en liten vägg / hörna i vårt hus.
Det hände liksom ingenting där....letade runt i huset och kom på att vi hade en super fin byrå i vår glasveranda.
Byrån köpte jag när vi flyttade in i huset ( typ för snart 9 år sen).
Drog fram byrån, slipade och målade och fixade.
Tja, det gjorde jag nog en förmiddag och en kväll.
Jag är en "doer" ja absolut...och snabbt ska det gå...spiller lite här och lite där...
Glömmer byta om, så jag kladdar ner både byxor och golv.
Ingen planering alls...men det blir fint till slut.
Nils, han skakar som vanligt på huvudet och undrar liksom vad som händer...här hemma när jag far fram!!!
Från att en kväll haft en så kallad " ingenting-vägg" till nästa få en riktigt snygg vägg, det kanske är lite chockartat för vissa!
Jag gillar det!
Nu till nästa projekt......nästa vägg!?


Kommentarer
Titti

Hej flitiga myran! Ja det blev verkligen fint tur att du tog bort mattan innan du målade! Kram på er alla från ett snöigt Rinket. Titti

2010-11-23 @ 22:33:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0