Måndag 22/11

I Lördags var vi hembjudna till "Casa Lindgrens".
En jättegod Höst-Middag, gott vin och roligt sällskap serverades!
TACK alla Ni! för mkt skratt och en Lovely Evening.

Ola som var nere från Kalmar åkte hem efter en händelsrik helg med mkt skate och Vellinge-fest.
En galen grej hände igår när vi skulle lämna av honom vid tåget (berättar om det senare).
Efter det..åkte Nils, Måns och jag och fikade på underbara Vindåkra, Nils köpte jeans och där fick vi julstämning!
Sen var Nils, Måns och Karl på MIF match på Arenan.
Jag och Ingrid pysslade hemma och tog det lugnt efter 2 sena kvällar!

Idag fyller Mamma 57 år!
Tänk att ha en sån ung Mamma, tja...hon fick mej när hon var 19 !!!!
En liten 70-tals unge som jag är!

Julen närmar sig och idag har jag faktiskt bakat Lussekatter!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0