Söndag 16/5

Fotboll för hela slanten!
Tor, fre och Lördag spelades det fotboll, HALÖR-cup i Höllviken.
Nordens största cup (tror jag) 96 lag som spelade och det var fullt ös!
Nils och Måns var iväg hela dagarna i regn och geggamojja.
TYVÄRR (har JÄTTE dåligt samvete) såg jag inte en enda match (det kommer jag få äta upp sen...men jag jobbade 2 dagar och tog hand om de andra små 1 dag).
Måns och hans MFF lag tog brons och var riktigt nöjda och glada.
Semifinalen avgjordes på övertid mot Djurgården 1-2.
På topp var det 2 stockholmslag (brommapojkarna och djurgården) sen kom iallafall ett Skåne-lag.
Enligt Måns tränare har aldrig MFF kommit i toppen någongång förut, så brons-segern var önskad!!!

Annars har jag jobbat mycket, hemmet ser ut som ett skämt (efter all målning, och hall renovering som inte ens är klar).
Ikväll åt vi Söndagsmiddag hos Anna med hela gänget, det var både gott och jättenice!


Kommentarer
eva

Stort grattis till Måns det är stort med Halör cup men dom är ju oxå duktiga.. Hälsa Måns tränare att MFF:s 98:or blev 2:a.. :) från en fotbolls galen mamma nära dig

2010-05-16 @ 21:47:45
Mamman Johanna

OK! det ska jag hälsa...

De kanske sa så för de var sååååå glada!

Bromma pojkarna verkar ju ALLTID vinna!

Jag tror Måns o co var VÄLDIGT glada över att vinna över "det hemska laget" Hammarby!

Danskarna var jätteroliga, sa Måns och jättetrevliga!

Sånt gillar han....

2010-05-16 @ 22:12:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0