Tisdag 9/3

Usch!
Morgonen började inte bra idag...jag var upprörd!
Både på min man, mina barn och på allt kändes det som...
(andas!!!!)
Som tur är så är jag inte speciellt långsint eller det går snabbt av mej...
Så jag var rätt så glad resten av dagen!
Som nu ikväll, pussade jag mina små lamm och kände ett sådant lyckorus över att jag har fått denna gåva!
Mina 3 underbara barn!
Det kommer bli folk av dem oxå!
Titta på mej!!!
Och jag säjer bara det...små barn, små bekymmer, stora barn BIG/HUGE problems!!! (malin & annelie!!!).
Men det man sen får tillbaka av ens barn, det positiva, det blir BARA bättre ju äldre de blir!
För när en 10 årig son visar en kärlek och mammighet..då är det på riktigt!

Måns kompis var med hem fr skolan idag och vi hade en lite pratstund vi 3.....
De är såååå förnuftiga och roliga (som de INTE  vet om).
-Ja, sa Måns kompis...
-Min Pappa har sagt att det är inte de som är störiga i skolan och ska spela tuffa som kör runt i de coolaste bilarna!
-Det är dem som sköter sig, som sen får köra runt i de snyggaste och dyraste bilarna! Det säjer min Pappa.
Och både Måns och kompisen instämde!!
Ja, det var väl inte helt fel tänkt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0