Tisdag 16/3

Ja, jag vet att jag är HA galen och det låter ytligt!
Ska skriva en bok eller film recension i nästa inlägg :)
Men ibland bara MÅSTE man få drömma sig bort.
På min önskelista när jag fyller 40 (om bara 2 år och 4 mån) så önskar jag mej ett
LOVE BRACELET från Cartier
Supercoolt! Ett stelt armband i vit, röd, gult eller rosa guld.
Med diamanter eller utan.
Man ska givetvis få det av sin ÄLSKADE för till armbandet tillhör det en nyckel som man låser upp det med,
Älsklingen låser upp det (efter han inhandlat det såklart), sätter det på handleden, låser och behåller sen nycklen.
Gulligt!
Finns inte att köpa i Sverige, men det kan man ju snabbt fixa!
ja, det kostar "BARA" från 25.000:-!.... som hittat!
Hermes emaljerade stela armband är oxå coolt, klassiskt orange, men det skulle man nog tröttna på.
Finns på NK i Sthlm, från 4800:-
Man får önska sig iallafall!..som barnen säjer
FRån Rosengård till Cartier!!!!!


Kommentarer
malin

Jag var inne pa hermes, det ligger en brevid Joe malone. Nara jobbet. Dom har mycket super fina fina armband, skin armband ocksa. Jag gillar inte dom dar cartier armbanden dom ar sa stela. Men smaken ar som baken

2010-03-16 @ 12:06:01
titti

Hej kära svärdotter! Detta inlägg gäller torsdag den 11.3. Jag skrattade så jag grät, det var det roligaste jag läst på länge. Visa det för Nils han måste tycka det är roligt fast idag läste Ingemar det och han tyckte det var lite roligt efter att jag frågat två gånger vad han tyckte. Ett gott skratt förlänger livet. Heja the MAD family ni har ju iallafall skitkul eller?? PS. Jag tror inte Anna blev chockad.... kramar från Titti

2010-03-16 @ 13:14:09
johanna

ja, det var komiskt efteråt när jag berättade det...

Men JUST DÅ, JUST den morgonen var det skitjobbigt!

Kanske ingemar inte gillar när man skriver lite ironiskt om hans son.

Förstår det faktiskt isåfall!

men säj till han att jag ÄLSKAR hans son ändå!!!!!

KRAM

2010-03-16 @ 20:31:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0