Onsdag 24/3

Jag känner mej så himla glad!
Inte för ngn speciell anledning alls...
Jag menar jag har ju inte vunnit på lotto precis.
Jag jobbar och allt är som vanligt!
Men när man känner sig glad, då blir man så tacksam på ngt sätt, för allt!
För sin fina familj, för man lever och har hälsan! för att man har ett jobb (som man i och för sig sliter med och ändå inte tjänar pengar...) men det är så viktigt att man ibland stannar upp och inser!
JAG ÄR GLAD! och JAG ÄR LYCKLIG!
Ok, så gör väl Våren sitt!
Mycket kul som händer framöver....
Och tjej middagar sitter ju oxå fint, det är då man "ballar" ut, skrattar hysteriskt och dansar så man får träningsvärk (helt otroligt va!?), nu blir det tjej middag med SKK igen på Fredag.
Härligt att det snart är Påsk, min MÅNS fyller 10!
Matilda, min mellansyster fyller 30!
Nils och jag ska till Paris i maj, ja...livet är rätt så underbart ändå!!!!

Imorse var vi på skandia web för att fixa vår hemsida...som är betald! men som inte blivit ngt av..
Var så himla arg på dem, för det kändes som absolut inget gjorts och de bara skitit i oss efter vi betalt!!!!
Så jag ringde och skällde ut dem och bestämde tid för att få hjälp med den.
Och mycket riktigt, de var såååå hjälpsamma och fattade hur ville ha den.
Ren, enkel och snygg, och VIT såklart!
Hemsidan kommer bli sååå fin!
Nils ska bara fota lite så vi kan lägga ut fina bilder oxå!

Förrutom att jag känner mej lycklig idag, så har jag fått ngn slags luftvägskatarr känns det som.
Och Nils hade frossningar inatt och är helt utslagen idag.
Funderar på om det kan vara STRESS!!!
Och konstaterar att det är det! Så därför är vi "Lovers" sååå värda att åka på LOVE-WEEKEND till Paris!
Vi firar faktiskt 20 år i år!
Helt otroligt!
Vårt ordspråk:
Vi 2, i vått och torrt!


Kommentarer
Anonym

Jag kommer ihag en söt, blond, lite blyg flicka som kom in i köket i Rinkabyholm med blommig benettonklänning och blev granskad fran topp till ta av oss.

kram karin

2010-03-25 @ 08:35:45
johanna

haha..ja den underbara benetton klänningen kom jag ihåg!

Den var så fin!

Ja, shit vad jag var blyg inför er!

Granskad absolut, men godkänd efter ett tag,väl? :)

Kram Svägerskan!

2010-03-25 @ 10:15:33
karin

KLART GODKÄND!!..men inte direkt. Vi var ju tvungna att veta vad du gick för, men det gick rätt fort för Nils var(är) ju mycket lycklig med dig!!

2010-03-25 @ 13:21:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0