Tisdag kväll 1/6

Ja, det är 1 Juni och ALLA klagar på vädret!
Ja, okej det är för jävligt...men finns det ngt annat man kan prata om kanske!?
Varför inte bulla upp med godis, glass eller whatever, krypa upp i soffan eller sängen, kolla ngn bra film eller som JAG, följa SATC avsnitten frenetiskt, tills det är dags att se Filmen på Torsdag (i can´t wait), ska gå på den med 3 stycken Look-alike-SATC tjjejjer!
Carrie och Charlotte....jag känner en annan Samantha.....

Har rensat bland sommar kläder (om vi ändå snackar väder)...det är ju inte så att Ingrid just BEHÖVER ngt....
jag menar på sommaren använder man ändå sina favoriter och allt annat hänger i garderoben!
Vi har provat och provat, rensat och rensat.
Har lite svårt att lägga undan hennes Bonpoint-tunikor, även det står "taille 2 " i dem......
Vill gärna trycka i henne dem :)
Likadant är det mej en själv....jag TROR att kanske jag använder Malene Birger klänningen (inköpt sommaren 2006) iallafall DENNA sommar! Och låter den hänga kvar...
Men vet ändå innerst inne att det ändå kommer bli 2-3 stycken andra klänningar jag kommer använda.
Jag snöar lätt in.....får mina favoriter och har svårt att variera mej.
Har insett att jag är en "TRYGGHETS-NARKOMAN"!!!!
Och då gäller det inte bara kläder!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0