Måndag 21/6

Igår var "Vi" på kalas.
Ingrids bästis ISABELLA som går på hennes dagis.
"Vi"...det skriver jag för Ingrid har liksom kommit in i en kris....
Hon går INTE på kalas utan ngn Mamma eller Pappa eller storebror.
För OSS...känns det lite konstigt, eftersom vi lämnat våra pojkar sen de var små hos vänner eller släktingar.
De har sovit över hos kompisar, lekt hos kompisar, sprungit på kalas.. och jag har inte ens reflekterat över att de överhuvudtaget INTE skulle vågat.
Men Ingrid...ojojoj, vad det ska krånglas och kännas efter och tänkas efter.
Jag säjer bara: Prinsessan på Ärten!
Hon är så tuff emellanåt, jag menar hon vågar ju prata med alla och sjunga inför alla men när det kommer till att
gå på kalas eller följa med kompisar hem...då NEJ!
Iallafall... igår var hos Bella på kalas.
Det var jätteroligt och fint ordnat!

Idag har vi bara varit hemma och fixat...barnen har lekt med kompisar.
Imorgon ska jag "lära" mej att fixa med Web-shopen.
Mer om det i annat inlägg.


Kommentarer
Annelie

Vad härligt att höra!! Alicia är preciiiis likadan. Sigrid kan man redan, vid 2 års ålder lämna till vem och vart som helst men inte storasyster..

2010-06-22 @ 21:04:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0