Fredag morgon 18/6

Igår var det verkligen en riktig sommrdag!
Jag som ÄLSKAR stranden, hade lovat Kalles kompis (som skulle vara här hela dagen) att INTE åka dit!
Jaja....vi var hemma och fick ta fram vatten spridaren istället som de satte under studsmattan.
Ja, ni kan ju tänka er själva hur KUL det är att hoppa i massa vatten!
Ingrid agerade sen chef över vatten slangen och sprutade och gjorde ormen.
Väldigt uppskattat!
När man är hemma med alla barn + massa kompisar får man inte sitta still i solstolen.
Så fort man dukat av frukosten är det nästan lunch, efter lunch fika och mellanmål.
Efter dukat av mellisen är det dags för kvällsmat.
Så igår kändes det som man var kock/ servitör och samtidigt lekledare.
Jag kan säja att jag längtar till stranden..........
Idag har jag lovat att agera wedding planner.
En väninna ska snart gifta sig!
Ååh så nice!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0