Fredag kväll 18/6

Jag torkar tårarna efter sett V/D bröllopskonsert!
Ååh! så vackra och kära de såg ut att vara!
Vilken konsert, smakfull och hel-rätt!
Finalen med alla barnen var ju bara helt underbar! jag grät och jag grät.
Victoria var så vacker med en underbar klänning och Madde är ju en favorit hon oxå!
Ska bli såååå kul att se bröllopet imorgon.
Vi är bjudna på Bröllopsfest från kl.13 imorgon och DÄR har det förberetts kan jag lova!
Apropå WEDDING!
I augusti ska min vän Poonam gifta sig, så idag drog jag in med alla kidsen till sy-ateljén för att vara smakråd till klänning....
Vi drog senare för att hämta målarfärg, till ikea och bauhaus.
En liten lunch hanns med på Ikea....herregud...jag och barnen åt allihopa för mindre än 100 lappen.
Det är helt löjligt! Alla mätta och nöjda och det känns bättre än mcd!
På eftermiddagen åkte vi hem till Poonam och barnen lekte och vi fikade och jag agerade lite Wedding-planner.
Alltid roligt med bröllop!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0