Fredag 11/6

Student! Kära Student!
Man blir lika glad varje gång man ser och hör studenterna.
OCH DET GÖR JAG....och har gjort i alla år, kan jag säja.
När man alltid jobbat mitt i stan så har man ungefär i 2 veckors tid vid den här årstiden både sett och hört de superglada studenterna, åka och gå runt i Malmö.
Nä, jag tröttnar faktiskt aldrig, jag blir glad över det!!!

Igår var det PAULINES tur i släkten.
Nils systerdotter, barnens kusin och min "låtsats-lillasyster"!
En glad häst-tjej tog studenten från idrottslinjen (HÄST) på "Sundis" i Vellinge.
Mina barn blir även dem fascinerade av alla studenterna som glatt står och dansar på lastbilsflak, sjunger och hoppar!
Till och med Ingrid går och nynnar på:
.....för vi har tagit studenten, fy------vad vi är bra.......
Paulines fest hölls sen hos Anna och det var supertrevligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0