Söndag 31/1

jag är ledssen...men jag HAR verkligen inga roliga bilder.
Så det får bli Sommarbilder istället.
Kravlösa Kalle, han som inte bryr sig särskildt mycket, behöver inte hävda sig, bara ÄR!
Jobbigt att ha Storebror MÅNS till bror...han som ÄLSKAR sport, ska vara bäst i allt!
Fotboll, hockey, tennis och surfing! och allt annat för den delen.
Men Kalle har inga problem med att bara flyta runt på surfingbrädan....han behöver inte lära surfa, har inga ambitioner heller! Underbart!
Måns, bara efter han utövat ngn sport ska han ha hela utrustningar i just DET märket.
herregud! vi har besökt varje Quiksilveraffär i hela Biarritz för att han just ska HA just den tröjan eller JUST den brädan!
Kalle, han bara flyter...och visst han kan oxå vara bestämd, och då är han JÄKLIGT bestämd.
Hela helgen har bestått av cuper och matcher, Nils har jag knappt sett.
Ifredags var han med jobbet på Wendel och åt för hutlösa pengar, sen har han kört och donat med Måns som spelat cup på Rommelåsen och idag ngn annan stans.
I eftermiddag spelar Karl match på Rosengård och då ska jag och Ingrid hejja.
Och om jag känner Nils rätt,  kommer  han köra i 190 för att få se även sin yngste son spela, för det kan han INTE missa!
Ja, den Pappan den Pappan!


Kommentarer
Anonym

Kan du inte göra lite "dagens Johanna"? Du är en sådan inspiration. Nu vet jag att du säger: Nä sluta...Men jag menar allvar!Kram och njut av Stockholm...

2010-01-31 @ 21:31:03
URL: http://vackraveran.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0