Måndag 24/1

Sitter och tittar på GuldBagge Galan med Rabarberpaj och glass!
MÅSTE alltid ha ngt gott framför mej när jag ska kolla på ngt bra, ngt som jag vill se!
Har nog aldrig missat ngn Guldbaggegala, tycker det är himla roligt. MER min grej än dessa j-a såpor.
Helgen är slut och en ny vecka...
Svärfar har varit här, snälla Svärfar..som alltid ställer upp.
Har tyvärr inga roliga bilder fr helgen, så jag letar då (när jag inte har ngr nya) fram nåt gammalt för en bild vill jag alltid ha med!
Slutade tidigt idag, så jag lagade till 2 måltider, som vi kan ha i veckan.
Men jag ska banne mej sluta med att laga GODA middagar i veckan.
MINA barn uppskattar ju ändå inte det...de bara petar i maten, tycker typ allt hemlagat är äckligt!
Och då kan jag verkligen bevisa att jag inte lagar äcklig mat, jag är rätt så duktig!
Men ikväll, fick jag spelet när de ändå inte äter när jag serverar god kyckling i ugn som är späckad med citron, basilika, äpple och kryddor, klyftpotatis, brunsås (hemmalagad) broccoli och gelé.
Nä....Nils och jag bestämde att de ska få köttbullar och makaroner hela veckan inkl fredag, så ska vi se hur det går.
Ett litet experement, så att säja...
Mamman är pissed!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0