Lördag 23/1

Åååhh vad jag kommer sakna *****på Slottet!
ÄLSKAR verkligen det programmet, bästa hittills (förrutom när  Peter Stormare var med då).
Blev helt hysterisk när ungarna pratade, jag var rädd att missa ett litet ord! Det är liksom heligt för mej.
Följer INGET tv-program (förutom Fotbolls och Guldbagge galan), men ***på SLOTTET! Det är liksom MIn grej.
Jag har Jobbat idag, rätt så kul!
Kalle spelade hockey match i Landskrona som Pappa Nils, syskon och Farfar åket upp o kollade på.
Tyvärr förlorade de, men det är ju match imorgon med!???? :)
Sen har allihopa spelat tennis i Södervångshallen...(förutom Ingrid som hängde i lianerna).
Farfar är Måns special tränare, och Farfar ska ge sig i backen på att Måns kommer bli BÄST utav de BÄSTA på tennis, gulligt!
Tur att även Måns tror det, så de har  sin DRÖM ihop!
Ikväll har vi bastat (kommer ALDRIG flytta, bo eller emigrera ngnstans där det inte finns bastu).
Sen tillagade jag en härligt lagom röd entrecote, klyftpotatis och morötter i ugn, sparris, tomatsallad, vitlökssmör och LOmanders Bea-sås! I LOVE, WE LOVE!
Måns är på kalas hos MFF-Oliver och kommer nog hem snart.
Vi vuxna ska kolla på "Sommaren med Göran" med min "Look-a-like" man, Peter Magnusson!
OCH...det är INTE bara jag som tycker det, utan vi har fått många förfrågningar ang.detta!!!


Kommentarer
Toia

Jamen, det lät ju som en mycket trevligare middag än fiskpinnar liksom......



Kram



Toia

2010-01-24 @ 12:35:57
URL: http://fluffymolntuss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0