Torsdag 4/2

Jag är beroende av doftljus!
Och jag ÄLSKAR handtvål och handkräm ....på flaska!
Eller....handlotion and handwash..!
Jag kan lägga mycket pengar på sånt (trams i andras ögon) men för mej känns det lyxigt!
Favoriter:

Voluspa (Amerikanskt)..dyrt! Men älskar ju deras doftljus , iisa af Malmo har det.
269:/ st
Crabbtree & Evelyn (Engelskt)..rose and lavendel, luktar gammeldags, köpes på Baltzar Barn.
129:/169:-
Molton Brown  (engelskt), FAVORITEN!!!!
Fräsch doft, finns i många olika dofter. Köpte det första gången i London, efter syster Siggan berättat att alla "medvetna-ha koll på -familjer" hade det i sina fancy badrum, så var jag först på plats på Harrods!
Kan nu köpas på NK i Sthlm och på Magasin i Köpenhamn.
199:-/ st


Vi har även fått bedårande skor i butiken, från Pretty Ballerinas och från Diggers (Nicolas & Brown).
Från storlek 26-41! Så även mammor, mormödrar och farmödrar kan vara lika fina som de små flickorna!
Kul att vara tillbaka i butiken, och jobba!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0