Söndag 7/2

Helgen är som vanligt späckad med massa aktiviteter!
Idag, Tennis matcher, ishockeymatcher och prinsess-kalas...dessa 3 var alla mina 3 barn inblandade i.
Som en utav Kalles kompisars mamma sa:
-Hur orkar ni!? (mest till Nils).
Varpå Nils svarar:
-jamen man sova kan man göra i nästa liv!!!!
Jag höll på att dö av skratt, dels för att just:
-Jag är såååå trööööött!  det är den typiska Nils kommentaren och det VET hans familj.
Och dels för den kommentaren om att sova senare, eller i nästa liv, den har Nils mor många gånger fällt......
Ja, lite går väl in i ens sons huvud (..eller hur Birgitta?).
Appropå Birgitta (svärmor) så var hon och Svärfar på en liten visit i helgen.
Alltid trevligt.
Farfar, största supporten och Nils (-Assistenten! som Måns kallar honom för) var med på Tennis matcherna.
Jag var o kollade på Kalle han spelade superbra idag och rev och slet.
Jag fick knappt av honom från isen efteråt!
Imorgon åker jag till Göteborg för inköp på Burberry och Quiksilver, roligt!
Men jobbigt att köra!


Kommentarer
Anonym

Så spänd på allt fint från Burberry till Loppan..

2010-02-08 @ 19:44:23
URL: http://vackraveran.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0