Söndag 21/2

En dunder och brak förkylning har drabbat mej.
Så går det kanske för en när man tänker elaka tankar!? hehe....
Nä men det är sååå jobbigt att vara sjuk.
Iallafall...vi hade BARNENS DAG på BALTZAR BARN i Lördags med lite events, Ansiktsmålning och erbjudande!
Det gick bra och ansiktsmålningen var en succé, som jag varmt kan rekommendera!!!

Idag har jag och de oerhört busiga/ jobbiga /störiga bröderna varit på Bio, AVATAR!
5 liter popcorn, cola och massa godis.
Men nöjda satt de där och tittade intensivt de 2,41 h långa filmen.
Den var jättebra, verkligen! men jag hade hört så mkt innan så jag hade rätt så höga förväntningar!
Imorgon åker Måns med Farfar till Kalmar (farfar har varit här i helgen), det behövs nog att sära lite på bröderna, de är RÄTT så mkt kiv om man säjer...
Och vi andra åker dit upp lite senare i veckan.
Nu väntar en ny vecka!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0