Onsdag 24/2

JObbat som en liten slav de senaste dagarna.
Men äntligen ska jag ha lite ledighet med familjen!!!
Imorgon åker vi till Kalmar, till Måns och familjerna!
Först ska vi en "vända" till Halmstad, Nils ska operera sin axel..
Han har haft problem med den en lång tid (atros), så nu har han fått en operationstid genom Skandia, i Halmstad!
Operationen ska vara klar till 17.00, säjer han, sen ska vi köra till Kalmar.
Vi får se hur det blir...i  och med att han ska sövas o allt!
Vi andra får väl strosa runt på stan, fika och besöka bibblan, bio eller nåt.
Måns har iallafall haft det sååå roligt hos Farmor och Farfar!
De har spelat tennis typ varje dag, sen har han lekt med Ola (Nils barndomskompis Freddes son), han och Ola har åkt skidor dagarna i ända om jag förstår rätt.
Så nu är han helt "insnöad" på det, såklart!
Jag packar och fixar och vill såklart ha hela huset i någolunda skick när vi drar men samtidigt orkar jag inte det, städa alltså!
Men jag är så glad över att ÄNTLIGEN få vara lite lediiiiiig!


Kommentarer
Anna



Hej!

Ni kan ju kolla på video eller så hos Anders.....

2010-02-24 @ 23:31:14
Anonym

jag tänker pa dig brollan

kram karin

2010-02-25 @ 07:53:37
Åse

det är ändå dammigt när man kommer hem igen....ha det så SKÖNT!

2010-02-25 @ 08:56:05
Annelie

Ha det så mysigt i kalmar och njut av ledigheten!! Kram Annelie

2010-02-25 @ 14:11:27
Anonym

Seriost, jag hoppas du kor. Han kommer ju vara helt nerdrogad och nyopererad? Later ju helt gaaaalet :)

2010-02-25 @ 15:05:45
Karin Karlsson

Njut av din ledighet!! På bibblan i Halmstad har de en jätte fin pysselverkstad som ni kan "döda" några timmar...Wilma älskar att vara där när vi är hemma hos mormor och morfar!!



Kram Karin

2010-02-25 @ 15:54:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0