Onsdag 17/2

Inte mkt som hänt.
Det snöar..som vanligt..
Jag har lagat mat..som vanligt...(hemmagjorda köttbullar med hemmagjord potatismos och brunsås, som barnen SOM VANLIGT inte gillade så värst).
Jag har jobbat...som vanligt..
Ja, allt är som vanligt och jag låter inte speciellt munter.
Småkillarna har klippt sig, de blev fina.
Nils och Måns har varit på ishockey på stadion.
Ingrid fick en balettdräkt fr H&M som hon ska ha på gympan på dagis och som hon blev sååå glad över.
Men min fråga är:
VAR ÄR GLAMOUREN!?????


Kommentarer
Anonym

Igår var den på Havregången. Det var löjromstoastar och skumpa! Sedan gott vin och torsk med spenat & vitlök.

Pimp up your day!!

2010-02-18 @ 07:31:46
URL: http://vackraveran.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0