Måndag 6/12

..har inga nya/ roliga bilder idag...
Nils har klippt sig kort, ska fota det sen.
Dagen startade med SKK (ni vet den dära super seriösa frukostklubben som löser världsproblem)!!!!
I Fredags höll jag (TYDLIGEN) ett litet tal!?
Och ju mer jag tänker på det och minns....så blir jag faktiskt lite varm om hjärtat!
FÖR...det kom verkligen FRÅN hjärtat!
Jag / vi är så glada över att fått lära känna såna roliga/ Galna/ super-uber-sociala/ Öppna/ "bjuder på sig själva"/ snälla och underbara vänner!
Alla människor är ju olika men alla har ju såklart ngt underbart och unikt i sig!
Alla är positiva (trist med Neggon) och ser livet från den ljusa sidan.
Ja, vi löser Världsproblem från kläder, smink, skor och väskor till skol politik, psykologi barnuppfostran, till hemorojder och brasisilian-wax, stora och små S-----R och avslutar med lite hypokondri (jag mest).
Det är väl härligt!


Kommentarer
Åse



Jag blev varm om hjärtat av ditt underabra tal :)

kan bara hålla med så många härliga öppna människor och skönt att kunna lösa alla problem, detta kallar jag att vara rik !

2010-12-07 @ 09:03:14
Toia

Oh, herregud. Jag hör att samtalsämnet från torsdagskvällen följde med till fredagskvällen. (Hemorojder och vaxning altså)Kul med härligt galna vänner!



Kram

2010-12-07 @ 11:46:44
URL: http://fluffymolntuss.blogg.se/
veran

Tack för att jag får vara din vän! <3

2010-12-07 @ 15:27:57
URL: http://vackraveran.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0