Tisdag 10/8

Ja, jag ÄLSKAR mat och vin!
Middagar, sippa vin och snacka hela kvällarna!
Bilderna är från Poonams möhippa och JA, det blev ett antal glas Champagne och vin.
Koi hade gjort lite "snacks"...småtugg...och det var himla gott det med!
Lika mycket som jag ÄLSKAR gourmet, lika mycket ÄLSKAR jag fastfood (tyvärr).
Orvars Korvars hamburgare med rosa dressing, det kan jag dö för.
En Mcdonalds meny slinker ner en eller två ggr i veckan....
Fettiga pasta såser, eller Lohmanders bearnaise, jamen finns det ngt bättre!?
Glass är en passion det med.
Otto och glassfabriken, eller Lejonet och Björnens marängswiss...Åååh!
Men GB jordgubb gräddglass går MINST lika bra!

Ser fram emot Lördagens Bröllop på Victoria Park och bröllopsmiddagen på Kalk!
Säkerligen äkta Champagne och årgångsvin rakt igenom....och en deli-middag!
I´m for sure!
Black Dress och Dolce Gabbana klacka-skorna åker på, på  "Come together" på Koi på Fredag...
och jag tror jag har bestämt mej för vad jag ska ha på mig på Bröllopet på Lördag ( troligtvis en favorit i repris).
Idag är iallafall bröllopspresenten inhandlad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0