Måndag 23/8

"Life is what happens, while you´re busy and making other plans"
/John Lennon

Ja, ni som inte känner mej så väl och eventuellt smygläser JUST denna blogg!
Undrar kanske vad jag sysslar med JUST NU! vart tog den där Barnbutiken vägen!?
Hm...ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig...Olika omständigheter m.m.
Jag valde att släppa butiken av olika anledningar...JA! det var en dröm, absolut!
Men men.....allt känns bra nu och det var MITT egna val!
Inga bad feelings :(  :)
Jag är nu tillbaka på Factory i Malmö hos tjejjerna och jag ska givetvis stå i butiken men även sköta deras webb-shop som heter:
www.factorymalmo.se
En super-duper fin webb (som b.la min fotograf till man fotar)....
Idag fotade vi en herran massa kläder som jag sen lägger in på webben....ja JÄTTE MYCKET jobb!
Idag fotade vi även image bilder på snygga modellen HOUDA (som är sååå snygg och har en såååån snygg body).
"Stylesen" till imagebilderna valde jag såklart ut och ligger nu på första sidan på webbisen.

I eftermiddag åkte jag och Ingrid till Poonam, Natalie och Alexander för att gratta Natalie som fyllde 5 igår och såklart lille söta ALEXANDER (mitt Gud-barn) som fyllde 2 år idag!!!!!
Han fick petit bateau kalsonger, linne, Jacadi kofta och underbar fransk barnschampo och tillhörande bodylotion (som jag alltid köper i Biarritz). Gudbarn är Gudbarn!!! (lite x-tra)!

Imorgon börjar Måns 4:an och Karl 2:an.
Jag ska följa med Karl på hans upprop!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0