Torsdag 8/4

Ja, igår var det som sagt Måns 10 årsdag och han blev så firad!
Många fina presenter, fotbollsgrejer, psp go, kläder, böcker m.m.
Och han var mycket nöjd!
Farmor, farfar, Faster Karin, kusinerna från Hamburg och Mostrarna från Malmö var med och firade.
Älsklingsrätten Lasagne serverades och tårta o sånt.
Måns bjöd t.om sitt fotbollslag på glass!


Jobbat idag, och på förmiddagen fixade jag med mitt kommande stylistjobb, kul!
Måns var hos tandläkaren och hade "jordens största hål", hemskt!
Så den "mjölkisen" skulle dras ut och tandborstnings-kurs rekommenderade tandläkaren.
Ja, det var tur att Måns fick höra SJÄLV av tandläkaren,  att nu minsann är det skärpning vad det gäller tandborstning!
Kursen är bokad, likaså tiden till "tandutdragning".
jag tyckte inte bedövning behövdes.....lite plågeri skadar inte..hehe!
Så han nu inser att det är viktigt att borsta ordentligt!


Min lilla TVINGO stannade mitt på vägen, till höger om Latin i Malmö idag.
Men trevlig kvinna som man är, och reder sig själv, nästan....fick jag 2 unga killar till att putta bilen till kanten.
Sen be killarna på biltvätten i Hansa garaget (där vi har parkering) skjutsa mej tillbaka till  bilen och sen bogsera den till garaget, de körde sen iväg den till deras reperation!
UNDERBARA människor och de var iNTE svenskar!
Så jag bara HOPPAS på att det bara är ett litet litet fel, och jag kan få tillbaka den imorgon!


Kommentarer
Anonym

Oj oj den kursen går vi också.. herregud tredje barnet och de visar mig hur jag ska borsta.. hur kokar man the vatten?? Men tydligen har vi misslyckats...

2010-04-10 @ 01:45:53
URL: http://vackraveran.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0