Torsdag 16/4

Finally! är vi återförenade, ME AND MY TWINGO!
Och det känns såååååå BRA!
Hämtade den imorse!
Alla har sagt:
-Ääh, den är väl inget att spara på! Köp en ny!
Men ALDRIG ALDRIg skulle jag överge den!
Efter 1 veckas felsökningar och reparationer (och 3500 kr fattigare...det sved i min tomma numera tomma plånbok), så var den klar!
Och stod snällt och ren och väntade på mej!
Den luktade t.om MEJ! det sa iallafall meckar-killen (det kanske var en flirt, men jag tyckte minsann det oxå...).
Jag säjer bara:
Meckar-killar på Rosengård! De kan de! Och de jobbar måndag som söndag, dag som natt!


För övrigt att den går som en klocka igen och jag är lycklig över att vi är återförenade efter denna plågsamma vecka (lite motion har jag fått), så har jag "häcken full"!
Och lite till.....
Stylist-jobbet, buitken och försöka få ihop familjelivet!
Kan inte sluta prata om Twingon...
Men när jag idag åkte runt på TOYOTA, LEXUS, BMW för att få låna bil till fotograferingen....så parkerade jag STOLT min TWINGO (med en liten söt buckla sådär) fint framför bil affärerna, för att visa MIN BIL!
Och mitt BUDSKAP idag VAR ( och är):
Det är inte utsidan som räknas! Det är insidan!


Kommentarer
Anonym

beundrar verkligen min duktiga storasyster som alltid kämpar! du är grym. love siggan

2010-04-17 @ 09:30:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0