Tisdag 27/4

ååh vad jag är trött!
Rent psykiskt och fysiskt.
Lite får jag skylla mej själv, nu när jag "kommit in" i SATC boxarna.
Tittar på MINST 2 avsnitt varje kväll...bara ett till....bara ett till...sen kommer Nils och ska lägga sig, då börjar han kolla och skratta, så då MÅSTE jag se ett till....sådär håller jag på.

Appropå SYSKON!
Mina älskade sådana!
August, lillenbror 27 år i år! Bor ju i Kalmar med flickvän och lite söt dotter MIRA 1 1/2 år.
Oj, vilken buse/ bråkstake han var som liten..och Oj vad jag passat han, sprungit efter han och hållt efter.
Han var såååå busig!
Vitt lockigt hår och gudomligt söt!
Idag är han stadgad, bra och ordentligt jobb och ekonomi, söt familj och är världens snällaste pappa.
Spelar fotboll i Kåremo, och gjorde hat-trick i helgen, var bara tvungen att leta reda på detta kort i Östra Småland!

Så lilla Sigrid...lilla lillasyster.
24 år, bor i Malmö och jobbar på iisa.
En trendsetter och har en tvärsäker stil.
Jordens snällaste och mjukaste.
Jag är hennes extra mamma..!
JA! Vi kan bråka så stickorna flyr o lite till...och ingen kan jag reta mej på så mycket som på henne.
Men bråken varar inte länge, nej, vi är ju systrar!
och även ifall det är 14 år emellan oss, så är hon en utav mina närmsta vänner och syster.
Hon har passat mina barn lika mycket som jag passat henne och det är MYCKET det kan jag säja.

Nej, nu ska jag äta GB gräddglass med jordgubb och lägga mej o kolla Sex and the city!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0