Tisdag 13/4

Min lilla prinsessa hade studiedag på hennes dagis idag.
Så hon fick vara med mej hela dagen idag.
Hon är så härlig, lilla Ingrid.
Hela hon är liksom full av glädje, positivitet och hon är så mild och gullig.
ja, hon är en mes ibland (vågar inte vissa saker)...men ibland förvånar hon mej!!!!
Som imorse...så bad jag henne typ på skoj, att hon kanske kunde gå och köpa en kaffe till mej!
JAVISST! det kunde hon mycket gärna!
Så hon springer iväg till 7 eleven 50 m bort med en 50 lapp i handen.
Jo, det var om att hon köpte en kaka oxå...till henne själv alltså (jag har slutat med wienerbröd på morgonen:)
Och såklart fixade hon det! galant!
Såg vänliga blickar från folk mot henne när hon kom gående tillbaka.
Hon hade beställt en latte och en chokladboll!
Nils blev helt tokig på mej, när jag berättade det! Och det var inte så konstigt, kanske...
Men jag känner mej så hemmastadd i dessa kvarterer, känner de som jobbar  på 7 eleven, och Ingrid berättade såklart att hennes mamma jobbade på Baltzar B.
Denna lilla uppgift hade inte pojkarna gjort kan jag säja!
PÅ eftermiddagen fixade hon GB sandwish och Nogger till oss!
Hon är min lilla hjälpreda!
BY THE WAY! så när vi i morse skulle rusa till bussen (ja, bilen är kaputt fortfarande)...
Så vek sig hela min fot, liksom.
Men jag rusade på ändå, tills nu ikväll.
Jag kan knappt gå, jag haltar runt.....och den dära knölen på utsidan av foten är stor som en tennis boll och det gör så J-A ont!
Och jag som har sååååååå mycket att göra imorgon, jobba och sen springa runt på stan o fixa till Stylist-jobbet ihelgen!
Jag dör!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0